פרוש: "ציפיתי מראשי יהדות התורה לדרוש מתניהו לוותר"

    אסתי פלד No Comments on פרוש: "ציפיתי מראשי יהדות התורה לדרוש מתניהו לוותר"

    סגן השר פרוש בריאיון ל'קול חי': "זו ממשלה שאם תקום צריך להלחם בה מלחמת חורמה וזה יבוא לידי ביטוי בכל הפלטפורמות שאני מכיר. נכה אותה שוק על ירך. בשלב זה אני רוצה להאמין שהממשלה הזו לא תקום"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    סגן השר מאיר פרוש, אומר כי ציפה מראשי מפלגתו לדרוש מנתניהו לתת את המנדט לכל מי שיוכל להרכיב ממשלת ימין: "ציפיתי מראשי יהדות התורה שנפגשים עם נתניהו שידרשו ממנו לפני מספר שבועות שייתן את המנדט לכל מי שיוכל להרכיב ממשלת ימין. כפי שאני ואייכלר הצענו. אני מקווה שזה עלה במפגש היום. אם לא זה ממש חבל".

    בשיחה עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה', אמר פרוש: "הבעיה ביהדות בתורה שאנחנו לא הולכים שלובי זרוע, בזמן שנאבקתי על פרשת עמנואל וסער נזף בי היו כאלה שהוא הבין מהם שהמערכה היא לא חשובה. כך גם, כאשר נאבקתי עם בנט בראשית הכהונה שלו כשר החינוך על תקנות מוסדות הפטור, הוא יכל להבין שזו לא העמדה של כל יהדות התורה".

    עוד אמר פרוש: "אף אחד לא יחשוד בי שאני לא איש ארץ ישראל השלימה, פנו אלי היום חברים מההתיישבות וביקשו שאגיע לנאום מתחת הבית של שקד. עניתי להם שזו לא דרכינו. אנחנו בעד עצרות תפילה לא הפגנות".

    לדברי פרוש: "זו ממשלה שאם תקום צריך להלחם בה מלחמת חורמה וזה יבוא לידי ביטוי בכל הפלטפורמות שאני מכיר. נכה אותה שוק על ירך. בשלב זה אני רוצה להאמין שהממשלה הזו לא תקום".



    0 תגובות